Блог за пътища, улици и транспортно планиране.
Автори: Асен Антов, Тодор Анастасов
[ Поради нашествието на роботи, пускащи стотици безсмислени коментари в статиите, коментирането е деактивирано до разрешаване на проблема. ]
Постинги в блога от 26.02.2007 г.
26.02.2007 14:08 -
Оразмерителен лек автомобил за решаване на пътно-динамични задачи 3/3
Фиг.2 Мощност на ОЛА 1972-2007 г.
Фиг.3 Среден бр. пътници 1972-2007 г.
Фиг.4 Празно тегло на ОЛА 1972-2007 г.
Фиг.3 Среден бр. пътници 1972-2007 г.
Фиг.4 Празно тегло на ОЛА 1972-2007 г.
26.02.2007 13:59 -
Оразмерителен лек автомобил за решаване на пътно-динамични задачи 2/3
резултати И сравнения
В таблица 1 са показани автомобилите от извадката на направеното през 2007 г. проучване, чиито стойности на относителния коефициент на мощност (съгласно описаната методика на работа) са най-близки до установената н...
В таблица 1 са показани автомобилите от извадката на направеното през 2007 г. проучване, чиито стойности на относителния коефициент на мощност (съгласно описаната методика на работа) са най-близки до установената н...
26.02.2007 12:04 -
Оразмерителен лек автомобил за решаване на пътно-динамични задачи 1/3
Въведение
Почти всичко в пътната наука е основано на взаимодействието между автомобила и пътя. Именно поради тази причина, пътните инженери се опитват да разработват и използват най-различни математически модели, за да опишат колкото се...
Почти всичко в пътната наука е основано на взаимодействието между автомобила и пътя. Именно поради тази причина, пътните инженери се опитват да разработват и използват най-различни математически модели, за да опишат колкото се...
Търсене
За този блог

Гласове: 1033